Lider mondial in gazon artificial

FieldTurf este divizia de productie a Tarkett Sports pentru gazon artificial, parte a Tarkett Group din Paris, Franta. Tarkett Group numara peste 12.000 de angajati la nivel mondial si are o cifra de afaceri de 2.3 miliarde de euro. Bazandu-se pe o experienta de peste 130 de ani in crearea de produse sigure, sustenabile si moderne, Tarkett este lider mondial in solutii pentru pardoseli.

Astazi exista peste 10.000 de terenuri FieldTurf in toata lumea. FieldTurf a inventat si a perfectionat gazonul artificial cu fir lung si infill. Solutiile sunt dezvoltate si imbunatatite de catre sportivi, pentru sportivi.

Sportul mondial alege FieldTurf

Sistemul de gazon artificial FieldTurf a fost primul care a gazduit un meci din cadrul Ligii Campionilor UEFA, la Luzhniki Stadium (Moscova) in 2003. Astfel au devenit, partenerii unor cluburi profesioniste precum FC Groningen si Newtown AFC si peste 70 de alte cluburi de fotbal de nivel inalt iar echipele de rugby din Europa joaca pe campurile FieldTurf. In America de Nord, sistemele dezvoltatee au fost primele care au gazduit Super Bowl-ul NFL, MLB World Series, World Baseball Classic, Major League Soccer Final si Colegiul Bowl.

Inceputuri timide

Conceptul "FieldTurf" a aparut prima data in industria sportiva in 1988, prin introducerea unui sistem de iarba sintetica pentru terenuri de tenis si o suprafata de iarba sintetica utilizata pentru a reduce la minimum uzura si distanta in jurul teilor de golf. Compania a inceput apoi sa dezvolte suprafete de gazon sintetice pentru alte instalatii sportive, inclusiv fotbal, fotbal american si baseball. FieldTurf s-a axat pe perfectionarea unui sistem de teren sportiv cu nisip si umplutura de cauciuc, care asigura sportivilor, siguranta si performanta ridicata dar si o durabilitate extrema. Industria gazonului artificial a aparut în 1994, cand FieldTurf a instalat primul camp de fotbal de dimensiuni mari.